حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

نوشتن را دوست دارم همین!

بایگانی

کتاب نقاشی برای نقاشی

شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۵۰ ق.ظ

 

 

 

بب

 

بسم الله

این هم دومین جلد از سری کتاب هایی که نشر واحه از گفته ها و مقالات کمتر مطرح شده ی شهید آوینی منشر کرده است. جزوه ای کوچک و کم حجم امابه اعتقاد من پر محتوا و نشانگر عمق و زاویه ی دید سید مرتضی به جهان جدید و هنر و مظاهر نوظهور آن. حتما آنها که دستی بر بوم و رنگ دارند و نقاشی برایشان چیزی فراتر تصویرگری های معمول است، این کتاب را از نظر بگذرانند. سومین جلد این مجموعه هم عالم هیچکاک است که قبلا معرفیش کرده ام.

نظرات (۲)

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    بسیار عالی.

    من از آیت‌الله مطهری یک جمله ای ناب خواندم که به آن عمل نیز کرده ام.

    مطهری :

    سه سال بیکار بودم در جوانی و این حدود! به مطالعه پرداختم! اکنون هرچه ذخیره علمی دارم از همان سه سال است. 

     

    من نیز عمرم را به مطالعه پرداختم و بیکاری را بهانه قرار ندادم. اکنون در اکثر علوم دانشی دارم.

    متاسفانه هزینه‌ای برای خرید کتاب ندارم ولی حتما در کتابخانه طباطبائی کرمانشاه دنبال این مجلدات خواهم گشت.

     

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از حضورتون
  • اشکان ارشادی
  • می دانم که در مورد مرتضی آوینی نوشته اید!!!

    ولی من در نظرم از مرتضی مطهری گفته‌ام. ملاک نظری مفید بود و قصد انتقال آن جمله را با هدف مطالعه و ترغیب و ترویج مطالعهٔ «نقاشی برای نقاشی » توسط اینجانب بود.


    اشکان ارشادی از کرمانشاه 

    متخلص یا ملقب به اشخانی.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی