حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

نوشتن را دوست دارم همین!

بایگانی

شما به چی زنده اید؟

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۰۸:۳۴ ق.ظ

واقعیت این است که تمامِ زیست ما همین فضای مجازی شده. وابستگی به اخبار و کانال ها و پیام ها را وقتی فهمیدم که بعد از دوهفته وقتی از سفر اربعین برگشتم و انبوه پیام های نخوانده ام را دیدم؛ احساس کردم به کلی از دنیا و جریان زندگی عقبم! حالا وقتی همه ی پیام ها را خواندم دیدم که چیزی را هم از دست نداده ام و خبری هم در ایران نبوده و همه چیز سرِ جایش هست. این؛ از بدبختی های انسانِ این زمانه است. وابستگی او به جریانِ شلوغ و روزانه ی اخبار. من و ما هم مستثنی نیستیم و با همه ی ژستِ حکیمانه و عاقلانه ای که به خود گرفته ایم؛ بدون گوشی و فضای مجازی و ارتباطات در شبکه های اجتماعی؛ انگار مُرده ایم...

شما به چی زنده اید؟

نظرات (۳)

  • محمدحسین پارسائیان
  • ای کاش وبلاگ هم دکمه فوروارد یا بازنشر داشت :)

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم که سر زدید

    من بعد ۲ هفته فقط کانال های تلگرامم میتونه آپدیت بده که خیلی وقتا هم سراغشون نمیرم، بنابراین بود و نبود فرقی به حال من یکی نداره و انبوهی از پیام ها هم نخواهم داشت. من با تلاش برای رسیدن به اهدافم زندم و فضای مجازی صرفا یک سرگرمی در کنار اینهمه مشغله اس. اونم به خاطر اینکه دوستان واقعی ندارم وگرنه همون چک کردن فضای مجازی هم به صفر میرسید!

    پاسخ:
    درود بر شما
  • محمد قاسم پور
  • زنده به آنیم که آرام نگیریم :)

    پاسخ:
    احسنت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی