حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

نوشتن را دوست دارم همین!

بایگانی

به تعداد شماره ی کفشداری حرم

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۲۱ ق.ظ

 

من خودم گاهی که به حرم ها مشرف میشوم؛ ناخودآگاه به شماره ای که از کفشداری حرم نصیبم می‌شود؛ دقت میکنم. با خودم می‌گویم میتوانی به عدد این شماره دوام بیاوری؟ میتوانی به همین تعداد روز، پایبند و طاهر و آدم باشی؟ میتوانی سریِ بعد که به حرم مشرف شدی؛ بگویی روزهای بسیاری پایبندِ عهد و میثاق مانده ای و در آدمیت و انسانیت دوام آورده ای؟ ولی هربار شوربختانه؛ میبینم که دوام و استقامتی بیش از چند روزِ محدود ندارم! دوباره برمیگردم به همان حالِ خرابِ همیشگی با انبوهِ کارهای خراب و ارتکاباتِ بد. خدایا هزاران روز ما را محکم و مردانه‌، پای ایمان و طهارت و دینداری نگه دار. بسیار بیشتر از عدد شماره های کفشداری حرم ها...

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی