حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

نوشتن را دوست دارم همین!

بایگانی

موفقیت دوستان

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۲۹ ق.ظ

 

 

همیشه برای من رشد و موفقیت دوستان، دل پذیر و خوب و مایه ی خوشحالی بوده. خدا رو شکر اصلا حسود نیستم توی بسیاری موارد. وقتی دوستانم مطرح می‌شوند یا کار و خدمتی از آنها سر می‌زند یا فیلم و مستند و هنری از آنها صادر می‌شود و حتی خانه می‌خرند و ازدواج می‌کنند و بچه دار می‌شوند و ماشین می‌خرند و پست و مسئولیت می‌گیرند و....واقعا خوشحال می‌شوم. مهندس رامین نادراحمدیان که گاهی به تلویزیون می آید و از بهترین مشاوران درسی و کنکور و انتخاب رشته است؛ از رفقای خوب و قدیمی من است که نزدیک ۲۷ سال شاید از رفاقت ما می‌گذرد و گاهی که در تلویزیون میبینمش، افتخار میکنم و قلبا خوشحال میشوم. خدا می‌داند و بالا هم نوشتم که هر دوست و رفیقی به جایی برسد، تاج افتخاری روی سرِ من است. به جایی هم نرسد عزیز است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی