حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

نوشتن را دوست دارم همین!

بایگانی

رمان بلند پیامبر

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲ ق.ظ

 

همه ی دوستان خوبم را، رفقای کم سن و سال تر را دعوت میکنم که در زندگی خود و مطالعات شان، حتما جایی برای حضرت رسول خدا باز کنند. این منِ کمترین که عمرِ بیحاصلم از چهل رد شده، تازه رو آورده ام به اینکه راجع به ایشان بدانم و بخوانم. کاش در بیست سالگی و یا از همان روزهای اول که کتاب خواندن را بصورت جدی آغاز کردم، متوجه این نکته می بودم. آدم باید بعضی معارف را زودتر فهم کند. در میانسالی طبع و قلب آدم سنگ وار است و فراگرفتن سخت. شما زودتر رو کنید به آن سرورِ عزیز. کی بهتر از ایشان؟ که مولا علی عبدِ او بود... رمان بلند پیامبر را که آقای نقی سلیمانی نوشته است، اتفاقا برای رده ی سنی نوجوان نوشته شده است. شیرین، خواندنی، با جزئیات جالب و توصیفات هنرمندانه، آیینه ای از طهارت و بزرگی و بی همتایی رسول،ترسیم نقش شیرخدا و رسول علی علیه السلام و جناب ابوطالب و خدیجه ی کبری و خانم صدیقه ی طاهره سلام الله علیهم اجمعین در یاری حضرت و... خیلی کتاب خوبی است. انتشارات بِه نشر چاپش کرده است و دوست دارم که به دست شما هم برسد ان شاالله.

نظرات (۴)

سلام 

میشه بفرمایید این رمان به تاریخ و روایات صحیح کاملا وفاداره یا نه؟

پاسخ:
سلام
بله وفاداره
و توضیحات و ارجاعات درستی داره

« قاف اثر یاسین حجازی » و « آنک آن یتیم نظر کرده اثر آقای سرشار » هم پیشنهاد های خوبی در قالب داستانی اند

پاسخ:
سلام
ممنونم از توجهتون
بله کاملا موافقم...
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    من فکر کنم این کتاب حالا غیر از جوان ترها برای بزرگترها هم با توجه به بهرمندی از سبک داستانی خواندنی و جالب باشد و توصیه خوبی برای مطالعه .

    ممنون از معرفی

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از توجهتون
  • معتاد چایخونه ی حرم
  • سلام ممنون بابت معرفی 

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از توجهتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی