حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

یادداشت های حسن مجیدیان

حا.میم

نوشتن را دوست دارم همین!

بایگانی

دلنشین دیرینه

يكشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱، ۰۸:۰۴ ق.ظ

بسم الله

شاید برخی ناپسند بدانند که نویسنده ای کتاب خودش را دائم تبلیغ کند. من هم تا حدودی موافقم و بر این نظرم که کار نویسنده پس از نگارش کتاب و چاپ آن تقریبا تمام است و بقیه کار را باید به مشتری و خواننده و ناشر و کتابفروش و چرخه ی نشر و بازار کتاب بسپارد...ولی آیا محبوب و معشوقش را هم آدم نباید یادآور شود؟ من عمری با یاد محمد عبدی سر کرده ام و خدا شاهد است که چه جایگاهی در جان و قلب من دارد. اصراری هم ندارم که شما همچون من او را بخواهید و بپذیرید. اما بهرحال من جلوی دلم را نمیتوانم بگیرم

ترسم ای دلنشین دیرینه

سرگذشت تو هم ز یاد رود!

آرزومند را غم جان نیست

آه، اگر آرزو به باد رود!

بگذریم

کتاب همیشه مربی را از انتشارات شهید کاظمی و سایت من و کتاب میتوانید تهیه کنید...

نظرات (۲)

  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    چه کسی بهتر از خود نویسنده کتاب می تواند در مورد آن صحبت کند ؟

    پس دریغ نفرمایید.

     

    آرزوی توفیقات بیشتر .

  • سارا سماواتی منفرد
  • راستی دیدم که کتابتان تو طاقچه هم هست و خوشحال شدم و امیدوارم که موفق به خواندن بشوم و بعد در موردش حتما نظر بدهم.

    ان شا الله

    پاسخ:
    سلام
    ممنونم که سر زدید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی